Hyvä jäsen!

Seuralle on valittu uusi hallitus, joka aloittaa toimintansa ensivuoden alusta, uudella menestyksellä.

Ala-Keiteleen Urheilusukeltajat ovat viime vuoden tasapainoilleet rahallisen tuloksen kanssa. Olemme tehneet jo useamman vuoden negatiivisen tuloksen. Vanha hallitus aloitti tiukan säästökuurin kesällä, poistamalla kaikki jäsenmaksun maksamatta jättäneet Sukeltajaliiton rekisteristä. Kun vanha hallitus teki budjettiesitystä, oli lopputulos ikävää katsottavaa. Jotta Seuran nykyisellä jäsenmäärällä olisi voinut jatkaa seuran pyörittämistä minimi kuluilla, olisi taas pitänyt nostaa jäsenmaksua. Jäsenmaksua olemme nostaneet jo monena vuotena peräkkäin. Nyt jäsenmaksu olisi pitänyt nostaa 40€/ aikuisjäsen. Tästä summasta Sukeltajaliitto olisi vienyt suoraan liitonmaksuna 26,50€/ aikuisjäsen, joten seuralle olisi jäänyt 13,50€/ jäsen kun lasketaan pakolliset kulut (kirjanpito, pankki, vakuutukset) kuluja on jo niin paljon, että itse sukellustoimintaan ei jää rahaa. Tämän seurauksena hallitus esitti syyskokoukselle eroamista Sukeltajaliitosta. Syyskokous hyväksyi hallituksen esityksen yksimielisesti keskustelujen jälkeen.

Nyt seuramme ponnistaa uuteen vuoteen uusilla jäsenmaksuilla, jotka näkyvät suoraan jäsenmaksun pienenemisenä.

Uudet jäsenmaksut ovat:

Aikuiset (18 vuotta->) 20€, Nuoret (10–17 vuotta) 10€ Juniorit (0-9v) 0€

Jäsenmaksun eräpäivä on 31.3.2016 Tilinumero: FI66 1053 3000 1006 75 Viestikenttään: jäsenmaksu 2016, oma nimesi/ jäsenten nimet. Jos haluat lopettaa seuran jäsenyyden toivomme siitä ilmoitusta sähköpostiin (Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.)

Jos tunnet/ tiedät henkilön, joka haluaa liittyä seuraan jäseneksi, tulee henkilön toimia seuraavalla tavalla: Lähettää seuran Sihteerille sähköpostilla jäsenen tiedot: NIMI, OSOITE, SYNTYMÄAIKA, PUHELINNUMERO ja SÄHKÖPOSTIOSOITE

Seuran hallitus suosittelee sukeltaja vakuutukseksi DAN EUROPEN sukellusvakuutusta

Seuran hallitukseen valittiin vuodelle 2016: Puheenjohtaja:

Pentti Jutila, Tanja Eklund, Mika Matilainen, Mika Eklund ja Vesa Kolu

Uusi hallitus pitää järjestäytymiskokouksen alkuvuodesta, jolloin selviää varapuheenjohtaja, sihteeri ja rahastonhoitaja.

Tulevat tapahtumat: Sukelluksen Peruskurssi Sukelluskurssin aloitus on lauantaina 12.3.2016 Suolahden uimahallilla. Kurssi maksaa 400€/oppilas ja sisältää teoria materiaalin, altaat, kurssin ajaksi laitepaketin. Kurssilaisella tulee olla oma märkäpuku ja painovyö tai tarvitsemansa painot myös perusvälineet tulla olla eli maski, snorkkeli ja räpylät. Ilmoittautumiset kurssin vetäjän Jari Hännisen sähköpostiin mahdollisimman pian Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.Tammikuun loppuun mennessä tulee maksaa ilmoittautumismaksu 100€. Nitrox kurssi: Halukkailla on mahdollisuus suorittaa nitrox-kurssi hintaan 150€

Seuran 40. juhlavuoden kunniaksi tullaan järjestämään alkuvuoden aikana juhlapäivällinen. Seuraa ilmoittelua seuran nettisivuilla ja sähköpostista. Seuranjäsenille omavastuu osuus on 5€ ja avec 10€. Seuraava jäsentiedote ilmestyy hallituksen kokouksen jälkeen tammikuun alkupuolella.